Tuesday, October 13, 2009

Sunday, October 4, 2009

beshnye...

malam nie sye dapat online kat umah akhirnye...sbb sye baru jer register celcom berukband....hahaha...suke aku...asben ku yg beli tuk umh nie...besh besh besh...thank u suami ku syg...

Wednesday, August 26, 2009

kamalasan melanda

dah bersawang dah blog nie...tp aku mls nak hapdet...entahlah...otak pun jem sekrg nie..byk benda yg nak kena fikir...

Monday, August 3, 2009

Aduiiiiiiiiii

Ish peningnye kepala sye nie...............apasal tak balik2 lg nie....

cantik tak?....mak yg tolong2 buat nie...nie sebahagian jer...

cincin pengikat dua hati yg bersemi...

PERTUNANGAN KWN BAIK KU....



kawan baik sye...

nak tengok tak kwn baik sye bila kat umah?sye bila kat umah..bila sye mak sye tgh masak dan wat keja umah..sye akan berkwn dgn dia nie....
.
.
.
.


heheheh...nilah kwn baik sye tau....sye tak kan bg klu org lain nak ambik dia nie...nielah kwn kesayangan sye selain dr family sye...6.8.09 sye genaplah setahun...tima kasih mak sbb kandungkan dan melahirkan sye...mmmuuuaaahhhhhhhhh...

Thursday, July 30, 2009

Wednesday, July 29, 2009

Aktiviti ahad yg akan dtg...

Ahad nie mak ngan babah kena hadiri byk kenduri...jwbnye sye kepenatanlah.Ahad nie kwn baik mak sye nak bertunang tau..Jadi mak sye kena temankan kawn baik dia tu dlm bilik.Bestnye sye leh main2 ngan anak buah kwn mak sye tu...sye bleh main lawan2 autobot ngan diorg semua.Sye nie nmpak cam lembut jerkan...tp sebenarnye sye garang tau...heheheh..(ikut perangai mak lah nie)


mak ngan kawan baik dia yg nak tunang ahad nie..
Okehlah...nak g main rebut tiang pas nie...sok sye sambung lagi yer...pastu nanti sye citerlah pasal tunang kwn baik mak sye tu...nanti kite tunjuk aksi sye kat sana yer....


nie lah aksi sye main rebut tiang yer.....bye

Penatnye...


Alahai penatnye sye ari nie...nie sye baru balik dr jejalan tau...rasa cam nak tido plak.Sebelum tu gosok2lah mata nie bior mak sye tau sye nak tido..babah plak suka sgt sakat sye tau...isshhh ngantuknye...









mak nie tak paham lah gaknye...mak sye tak tidokan sye pun...jd sye pun teruskan main2lah..nak g ambik mainan lah kat atas sofa tu......








Abaikan umak sye yg bersepah yer...mak sye kekadang nie malas sikit nak mengemas...hehehhe (coyi yer mak) terbocor rahsia plak....nak main pooh ngan dd lah...
Dahlah yer..jab lg sye sambung lg yer..sye nak g tido nie.

Wednesday, July 15, 2009